| GÜNCEL DERSLER : | |||
|---|---|---|---|
| CGP 109 | Öğrenme ve Öğretme Teknikleri D+U : (3+0), AKTS :4 | 1. Öğretim | |
| CGP 205 | Özel Eğitim Gerektiren Çocuklar II D+U : (2+1), AKTS :4 | 1. Öğretim | |
| CGP 217 | Davranış Bozuklukları D+U : (3+0), AKTS :4 | 1. Öğretim | |
| CGP 109 | Öğrenme ve Öğretme Teknikleri D+U : (3+0), AKTS :4 | 2. Öğretim | |
| CGP 205 | Özel Eğitim Gerektiren Çocuklar II D+U : (2+1), AKTS :4 | 2. Öğretim | |
| CGP 217 | Davranış Bozuklukları D+U : (3+0), AKTS :4 | 2. Öğretim | |
| CGP 102 | Özel Eğitim Gerektiren Çocuklar I D+U : (2+1), AKTS :4 | 1. Öğretim | |
| CGP 205 | Özel Eğitim Gerektiren Çocuklar II D+U : (2+1), AKTS :4 | 1. Öğretim | |
| CGP 217 | Davranış Bozuklukları D+U : (3+0), AKTS :4 | 1. Öğretim | |
| CGP 102 | Özel Eğitim Gerektiren Çocuklar I D+U : (2+1), AKTS :4 | 2. Öğretim | |
| CGP 205 | Özel Eğitim Gerektiren Çocuklar II D+U : (2+1), AKTS :4 | 2. Öğretim | |
| CGP 217 | Davranış Bozuklukları D+U : (3+0), AKTS :4 | 2. Öğretim | |
| CGP 109 | Öğrenme ve Öğretme Teknikleri D+U : (3+0), AKTS :4 | 1. Öğretim | |
| CGP 111 | Çocukları Tanıma ve Değerlendirme D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
| CGP 205 | Özel Eğitim Gerektiren Çocuklar II D+U : (2+1), AKTS :4 | 1. Öğretim | |
| CGP 217 | Davranış Bozuklukları D+U : (3+0), AKTS :4 | 1. Öğretim | |
| MYO 293 | İşyeri Eğitimi D+U : (5+0), AKTS :7 | 1. Öğretim | |
| CGP 109 | Öğrenme ve Öğretme Teknikleri D+U : (3+0), AKTS :4 | 2. Öğretim | |
| CGP 111 | Çocukları Tanıma ve Değerlendirme D+U : (2+0), AKTS :3 | 2. Öğretim | |
| CGP 205 | Özel Eğitim Gerektiren Çocuklar II D+U : (2+1), AKTS :4 | 2. Öğretim | |
| CGP 217 | Davranış Bozuklukları D+U : (3+0), AKTS :4 | 2. Öğretim | |
| MYO 293 | İşyeri Eğitimi D+U : (5+0), AKTS :7 | 2. Öğretim | |
| MYO 293 | İşyeri Eğitimi D+U : (5+0), AKTS :7 | 2. Öğretim | |
| CGP 102 | Özel Eğitim Gerektiren Çocuklar I D+U : (2+1), AKTS :4 | 1. Öğretim | |
| CGP 205 | Özel Eğitim Gerektiren Çocuklar II D+U : (2+1), AKTS :4 | 1. Öğretim | |
| MYO 293 | İşyeri Eğitimi D+U : (5+0), AKTS :7 | 1. Öğretim | |
| OEO 010 | İy'de Özel Öğretim Yöntemleri D+U : (2+0), AKTS :4 | 1. Öğretim | |
| OEO 104 | İşitme ve Görme Yetersizliği D+U : (2+0), AKTS :4 | 1. Öğretim | |
| OEO 406 | Öğretmenlik Uygulaması II D+U : (2+6), AKTS :10 | 1. Öğretim | |
| OEO 406 | Öğretmenlik Uygulaması II D+U : (2+6), AKTS :10 | 1. Öğretim | |
| CGP 102 | Özel Eğitim Gerektiren Çocuklar I D+U : (2+1), AKTS :4 | 2. Öğretim | |
| CGP 205 | Özel Eğitim Gerektiren Çocuklar II D+U : (2+1), AKTS :4 | 2. Öğretim | |
| MYO 293 | İşyeri Eğitimi D+U : (5+0), AKTS :7 | 2. Öğretim | |
| CGP 205 | Özel Eğitim Gerektiren Çocuklar II D+U : (2+1), AKTS :4 | 1. Öğretim | |
| EFG 015 | Türk İşaret Dili D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
| OEO 010 | İy'de Özel Öğretim Yöntemleri D+U : (2+0), AKTS :4 | 1. Öğretim | |
| OEO 207 | Türk İşaret Dili D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
| OEO 207 | Türk İşaret Dili D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
| OEO 305 | Özel Eğitimde Matematik Öğretimi D+U : (3+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
| OEO 403 | Öğretmenlik Uygulaması I D+U : (2+6), AKTS :10 | 1. Öğretim | |
| OEO 403 | Öğretmenlik Uygulaması I D+U : (2+6), AKTS :10 | 1. Öğretim | |
| CGP 205 | Özel Eğitim Gerektiren Çocuklar II D+U : (2+1), AKTS :4 | 2. Öğretim | |
| EFG 015 | Türk İşaret Dili D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
| OEO 010 | İy'de Özel Öğretim Yöntemleri D+U : (2+0), AKTS :4 | 1. Öğretim | |
| OEO 104 | İşitme ve Görme Yetersizliği D+U : (2+0), AKTS :4 | 1. Öğretim | |
| OEO 202 | Dil ve İletişim Becerilerinin Desteklenmesi D+U : (3+0), AKTS :4 | 1. Öğretim | |
| OEO 210 | Özel Eğitim Kurumlarında Gözlem D+U : (1+4), AKTS :5 | 1. Öğretim | |
| OEO 210 | Özel Eğitim Kurumlarında Gözlem D+U : (1+4), AKTS :5 | 1. Öğretim | |
| OEO 404 | Topluma Hizmet Uygulamaları D+U : (1+2), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
| OEO 404 | Topluma Hizmet Uygulamaları D+U : (1+2), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
| OEO 406 | Öğretmenlik Uygulaması II D+U : (2+6), AKTS :10 | 1. Öğretim | |
| OEO 406 | Öğretmenlik Uygulaması II D+U : (2+6), AKTS :10 | 1. Öğretim | |
| OEO 010 | İy'de Özel Öğretim Yöntemleri D+U : (2+0), AKTS :4 | 1. Öğretim | |
| OEO 207 | Türk İşaret Dili D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
| OEO 207 | Türk İşaret Dili D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
| OEO 305 | Özel Eğitimde Matematik Öğretimi D+U : (3+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
| OEO 403 | Öğretmenlik Uygulaması I D+U : (2+6), AKTS :10 | 1. Öğretim | |
| OEO 403 | Öğretmenlik Uygulaması I D+U : (2+6), AKTS :10 | 1. Öğretim | |
| OEO 403 | Öğretmenlik Uygulaması I D+U : (2+6), AKTS :10 | 1. Öğretim | |
| OEO 021 | İşitme Yetersizliğinde İletişim Becerilerinin Desteklenmesi D+U : (2+0), AKTS :4 | 1. Öğretim | |
| OEO 207 | Türk İşaret Dili D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
| OEO 305 | Özel Eğitimde Matematik Öğretimi D+U : (3+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
| OEO 403 | Öğretmenlik Uygulaması I D+U : (2+6), AKTS :10 | 1. Öğretim | |
| OEO 403 | Öğretmenlik Uygulaması I D+U : (2+6), AKTS :10 | 1. Öğretim | |
| OEO 403 | Öğretmenlik Uygulaması I D+U : (2+6), AKTS :10 | 1. Öğretim | |
| OEO 403 | Öğretmenlik Uygulaması I D+U : (2+6), AKTS :10 | 1. Öğretim | |
| OEO 403 | Öğretmenlik Uygulaması I D+U : (2+6), AKTS :10 | 1. Öğretim | |
| OZE 107 | Çocuk Gelişimi D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
İletişim
obagci@sakarya.edu.tr0 (264) 295 32 70